Regulamin sklepu
§ 1 Definicje
Pojęcia, którymi posługuje się niniejszy regulamin oznaczają:
- Konsument – jest nią osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego oraz przedsiębiorca na prawach konsumenta – jest nią osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub osoba fizyczna zawierająca umowę cywilnoprawną za pośrednictwem Sklepu, bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - tzw. „Przedsiębiorca na prawach Konsumenta".
Dla celów niniejszego Regulaminu przyjmuje się, że w razie braku rozróżnienia wskazanych dwóch grup podmiotów, Regulamin odnosi się zarówno do Konsumentów sensu stricto, jak też Przedsiębiorców na prawach Konsumenta. - Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gosprodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, a zawarta umowa ma dla niej charakter zawodowy,
- Usługodawca/Sprzedawca – PremiumAd.eu GrupaVNM.pl Edwin Kozub z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Wojska Polskiego 56, NIP: 771-273-46-18, REGON: 101474984.
- Sklep internetowy – PremiumAd.pl działający pod adresem premiumad.pl, prowadzony jest przez PremiumAd.eu GrupaVNM.pl Edwin Kozub z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Wojska Polskiego 56, NIP: 771-273-46-18, REGON: 101474984. Firma wpisana jest do CEIDG – Centralnej Ewidencji i Informacji o o Działalności Gospodarczej. Wpis do pobrania na stronie: https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg/ceidg.public.ui/SearchDetails.aspx?Id=82a4d6cf-fb0f-425d-b899-59c394804e18 Nazwa organu prowadzącego rejestr, do którego wpisana jest firma – zgodnie z bazą Regon: MINISTER PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I TECHNOLOGII
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 Kwietnia 1964r. (Dz.U.2020.1740),
- Towar - rzecz ruchoma, będąca przedmiotem obrotu pomiędzy Sklepem i Klientem, którego warunki sprzedaży określa Formularz Zamówienia.
- Usługa cyfrowa - działalność gospodarcza o charakterze nieprodukcyjnym, świadczona bez jednoczesnej obecności Sprzedawcy i Klienta (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 576, ze zm.).
- Usługa - usługa fizyczna wykonywana dla Kupującego fizycznie - np. montaż reklam, oklejanie witryn
- Usługi – wszelkie usługi świadczone oraz towary będące przedmiotem umowy sprzedaży między sprzedawcą a kupującym,
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2020.344),
- Klient/Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje lub planuje dokonać Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego z wykorzystaniem drogi elektronicznej, w tym również Konsumenta, Przedsiębiorcę na prawach konsumenta oraz Przedsiębiorcę,
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, w którym to Klient akceptuje ofertę sprzedaży Sprzedawcy, która zawiera w szczególności cenę, rodzaj, ilość Towarów lub Usług w ramach umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego lub za pośrednictwem poczty email na adres bok@premiumad.eu lub biuro@premiumad.eu
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287).
- CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
§ 2 KONTO
REJESTRACJA
- Żeby dokonać zakupu musisz się rejestrować. Pamiętaj jednak, że warto to zrobić – rejestracja umożliwi Ci korzystanie z dodatkowych opcji dostępnych w naszym sklepie, takich jak między innymi: indywidualne rabaty na produktu, możliwość zamawiania i inne.
- Tworząc konto w Sklepie Internetowym możesz szybciej robić zakupy, śledzić stan swoich zamówień i oglądać historię swoich zakupów oraz skorzystać z bezpłatnej dostawy oraz zarządzać wgranymi plikami i komunikować się z obsługą sklepu.
- Aby utworzyć konto, kliknij w ikonę Rejestracja konta w dolnej części strony. Poprosimy Cię o wypełnienie formularza składającego się tylko z pola email oraz hasła, które musisz wpisać 2 razy.
Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy wiadomość potwierdzającą twój adres email. Musisz kliknąć w link znajdujący się w tej wiadomości aby aktywować swoje konto. Po potwierdzeniu twoje konto będzie już w pełni aktywne i będziesz mógł korzystać z pełnej oferty premiumad.pl. - Jeśli wiadomość potwierdzająca założenie konta nie dotarła, upewnij się, że nie trafiła on do folderu ze spamem w Twojej skrzynce mailowej. Jeśli jej tam nie znajdziesz, skontaktuj się z nami
LOGOWANIE
- W celu zalogowania się na swoje konto uzupełnij adres e-mail oraz ustalone przez Ciebie hasło na stronie logowania https://www.premiumad.pl/user/login dostepnej również po kliknięciu w ikonke KONTO w prawym górnym rogu strony.
- Zalogować możesz się również w momencie składania zamówienia, gdy przechodzisz z koszyka do realizacji zamówienia. W przypadku braku zalogowania, system przekieruje do strony logowania.
- Jeżeli nie możesz się zalogować, upewnij się, czy podczas logowania wpisujesz pełny adres email podany przy rejestracji (łącznie ze znakiem i tym, co po nim) oraz czy wpisywane przez Ciebie hasło jest poprawne. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami mailowo.
- Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji Zapomniałem hasła - link pod formularzem logowania na stronie https://www.premiumad.pl/user/login i wpisz podany przy rejestracji adres e-mail. Dalsze instrukcje oraz nowe hasło otrzymasz w przesłanej przez nas wiadomości. Hasło możesz w każdej chwili zmienić po zalogowaniu na swoje konto i przejściu do strony https://www.premiumad.pl/user/profile
KONTO
- Dane osobowe, kontaktowe możesz zmienić po zalogowaniu na Twoje konto na stronie https://www.premiumad.pl/user/profile w zakładce Konto.
- Możesz ustawić tam dane na które mamy się z tobą skontaktować - Imię, Nazwisko oraz Numer telefonu - niezbędne do kontaktu dla Biura Obsługi Klienta Sprzedawcy
- W zakładce konto możęsz również zobaczyć swój Rabat Domyślny przypisany dla Twojego konta oraz zapamiętać urządzenie do przyszłęgo logowania.
ADRESY
- W zakłądce adresy możesz zdefiniować adresy, których bedziesz używać do realizacji zamówień. Są to Adres wysyłkowy, adres do faktury oraz Adres nadawcy.
- Adres wysyłkowy to adres na który nadajemy paczkę - pod ten adres kurier dostarcza przesyłkę.
- Adres do faktury to adres na który zostanie wystawiony dokument ksiegowy - w naszym sklepie jest to zawsze faktura VAT.
- Adres nadawcy to adres służacy do obsługi anonimowych wysyłek, jeśli nie chcesz by nasze dane były widoczne na etykiecie kurierskiej, gdy wysyłamy przesyłkę do twojego klienta. Jeśli nie zdefiniujesz tego adresu domyślnie użyjemy naszego adresu z danych Sprzedawcy.
- Możesz zdefiniować kilka adresów dla każdego rodzaju i wykorzystywać je w przyszłych zamówieniach.
- Możesz zdefiniować adresy tymczasowe dla każdego rodzaju , które są usuwane w ciągu 24h.
- Możesz zdefiniować adres domyślny dla każdego rodzaju, aby był on domyślnie wybierany podczas składania zamówienia.
- Wszystkie Dane osobowe są chronione w sposób opisany w polityce prywatności.
§ 3. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
- Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony: https://premiumad.pl lub e-mailowo na adres bok@premiumad.eu, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Zamówienie Towarów lub Usług realizuje się w następujący sposób:
- Wybierasz interesujący się produkt lub usługę i z listy dostępnej na karcie każdego produktu
- wybierasz interesujące cię oraz dostępne parametry produktu.
- Następnie wybierasz lub podajesz interesujący się nakład.
- System oblicza koszt realizacji oraz szacowany czas dostawy.
- Po kliknięciu DODAJ DO KOSZYKA, znajdującego się w prawej kolumnie, można przejrzeć zamówienie, oraz przejść dalej do strony logowania, ponieważ do złożenia zamówienia, potrzebne jest konto w naszym sklepie. Jeśli nie masz konta, możesz skorzystać z linku Utwórz konto dostępnego na stronie logowania. Po kliknięciu w przycisk otwiera się formularz, gdzie należy podać email oraz hasło. Po wpisaniu tych wartości otrzymamy mail z linkiem do potwierdzenia adresu email - wystarczy w niego kliknąć
- Następnie możemy przejść wyboru sposobu płatności oraz metody dostawy.
- Kwota dostawy jest obliczana automatycznie i widoczna jest w koszyku. Dla różnych produktów, dostepne są różne metody dostawy.
- Przedsiębiorcy, uznani za tzw. Przedsiębiorców na prawach konsumenta (patrz: definicja „Konsumenta" w niniejszym Regulaminie), zawierający umowy po 1 stycznia 2021 r., będą musieli już w chwili składania zamówienia wybrać, czy Towar lub Usługa Cyfrowa ma dla niego charakter zawdowowy czy nie.
- Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mailem, podany w Formularzu Zamówienia.
- Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
- w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze lub szybkimi płatnościami online - rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę.
- w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym - rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.
- Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach, od 06:00 do 16:00. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 16:00, w soboty, niedziele lub święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania, przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
- Do każdego zamówienia wystawiana jest FAKTURA VAT.
- Kupujący akceptuje otrzymywanie faktur elektronicznych. Na życzenie faktura papierowa może być dołączona do paczki wraz wysyłanym towarem - jednak taka dyspozycja musi być złożona w komentarzu wraz zamówieniem. Złożenie takiej dyspozycji w osobnej wiadomości, pozwala na uzyskanie faktury papierowej wysłanej listownie, jednak wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 9 zł brutto z VAT 23%.
- Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
- a. E-mail - bok@premiumad.eu
- b. Telefon - 790724024 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)
- c. Adres korespondencyjny - Dąbrowskiego 2, 97-300 Piotrków Trybunalski
§ 4. FORMY PŁATNOŚCI
Wramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:
a. za pobraniem – przy odbiorze przesyłki;
b. przedpłata przelewem, na rachunek bankowy:
PremiumAd.eu Edwin Kozub
Ul. Wojska Polskiego 56
97-300 Piotrków Trybunalski
Numer konta: 79 1050 1937 1000 0091 3568 0610
Nazwa banku: ING Bank Śląski
W tytule przelewu podaj proszę numer zamówienia.c. przelewy online: PayNow, Przelewy24 czy BLIK
d. Kredyt Kupiecki - przelew z odroczonym terminem płatności - tylko dla jednostek administracji państwowej - szkoły, urzędy, muzea i inne jednostki budżetowe - prosimy o przesłanie linku do BIP (biuletynu informacji publicznej) w celu weryfikacji możliwości skorzystania z tej formy płatności.Powyższe metody dostawy mogą różnić się w zależności od wybranego produktu czy jego konfiguracji.
- Dane do przelewu znajdziesz także w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. W ciągu maksymalnie 10 minut od złożenia zamówienia, otrzymasz również fakturę proforma.
- Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do siedmiu (7) dni roboczych, od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu lub anulowane. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty, przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługę Sklepu, jednak nie dłużej niż do 21 dni.
- Do realizacji zamówienia przystępujemy po zaksięgowaniu Twojej płatności na naszym koncie bankowym. Przy realizacji płatności “Szybkim przelewem Internetowym”, Blikiem, PayPalem pieniądze księgowane są niemal natychmiast (w niektórych przypadkach księgowanie płatności może się wydłużyć do 10 dni roboczych). Przy wyborze płatności za pobraniem od razu przystępujemy do realizacji zamówienia.
- Jeżeli zależy Ci na szybszej wysyłce, akceptujemy potwierdzenie wpłaty przysłane na e-maila, wyłącznie w formie oryginalnego dokumentu PDF wygenerowanego z bankowości internetowej.
§ 5.WYSYŁKA
Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem:
- Kurierów - min. DPD, Fedex, Ambro Expres, Pallex i innych.
- Paczkomat® InPost
- odbióru osobistego
- indywidualnej dostawy za pomocą prywatnych przewoźników
- Większość naszych produkty objętych jest bezpłatną dostawą. W niektórych przypadkach koszt dostawy dla wybranej formy dostawy, będzie widoczny podczas skłądania zamówienia.
- Sklep Internetowy sam wylicza czy zakupiony towar zmieści się do jednej przesyłki i ile wynoszą koszty przesyłki. Są one podawane w momencie składania zamówienia.
- Jeżeli towar jest wysyłany w dwóch przesyłkach to ich koszt wysyłki wynosi odpowiednio wielokrotność podstawowej ceny za wysyłkę – ale cena jest zawsze podana w koszyku podczas składania zamówienia.
- System pozwala rozdzielenie zamówięń na "podzamówienia" i wysyłkę w osobnych terminach i realizację ich niezależnie od siebie.
- System przelicza czy towar zostanie wysłany w dwóch przesyłkach, w trzech itd. Ostateczne koszty zawsze podane są w podczas składania zamówienia, z wyjątkiem dostawy oznaczonej jako "Prywatny przewoźnik". Koszt 0 zł dla tej metody dostawy informuje o tym, że musimy ustalić jej cenę. Potrzebujemy na to ok. 1-3 dni robocze, aby zamieścić ogłoszenie na giełdzie przewoźników i poczekać na przesłane oferty. Możliwe jest, że nie otrzymamy oferty dostawy, która bedzie atrakcyjna cenowo dla Kupującego lub nie otrzymamy jej wcale. W takiej sytuacji Sprzedawca ustali z Kupującym, czy zamówinie zostanie zrealizowane za pomocą odbioru osobistego czy Kupujący odstąpi od realizacji zamówienia.
- Przesyłki nadawane są na terenie Polski za pomocą różnych firm kurierski.
- Czas przygotowania zamówienia do wysyłki jest zaznaczony przy każdym produkcie. Liczony jest od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie oraz akceptacji projektu (po stronie Kupująego lub Sprzedawcy) - w zależności od tego co nastąpi później.
- Przesyłki kurierskie nadajemy w dni robocze od poniedziałku do piątku.
- Przesyłki nadane w piątek zazwyczaj docierają do Kupującego w kolejnym dniu roboczym.
- Paczki przygotowujemy wg kolejności otrzymywanych wpłat lub wg kolejności zrealizowanych zleceń. W przypadku braku jakiegoś towaru informujemy o tym Klienta w celu otrzymania dalszych dyspozycji. Możliwe jest zrealizowanie zamówienia wg aktualnego stanu magazynowego lub wstrzymanie się z wysyłką do czasu skompletowania całego zamówienia.
- Czas dostawy przesyłki kurierskiej na terenie Polski to 1-3 dni robocze. Natomiast do wybranych krajów UE wynosi od 2 do 7 dni roboczych.
- Czas dostawy przesyłek paletowych i gabarytowych może się wydłużyć i powinen być ustalany indywidualnie.
- Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Towaru. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
- Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru w Sklepie stacjonarnym, pod adresem: Wojska Polskiego 56, 97-300 Piotrków Trybunalski.
§ 6. CENY
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich, obok ceny netto jest wyświetlana cena brutto.
- Ze względu na bardzo dużą liczbę parametrów i czynników wpływających na cenę, cena produktu nie jest stała, tylko dynamicznie obliczana na podstawie wprowadznaych danych. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta.
- Zastrzegam sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty hurtowni internetowej, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie hurtowni bądź wprowadzania w nich zmian.
- Cena dostawy dla większości produktów wynosi 0 zł za wyjątkiem niektórych kombinacji parametrów produktów. Przy niektórych opcjach dostawy podczas skłądania zamówienia, wyświetla się cena danej metody dostawy. Wyjątek stanowi "Prywatny przewoźnik" - metoda dostawy opisana w § 5.7
- Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, opisaną w ustępach poprzednich, Sklep niezwłocznie poinformuje Konsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.
§ 7 GWARANCJA
- Towar sprzedawany przez nas jest objęty grawancja producenta oraz sprzedawcy. Prawie wszystkie produkty w sklepie
- Wierzymy w nasze produkty oraz ich jakość i dokładamy mnóstwo pracy by zaspokajały oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Jednym z takich wymagań jest czas użytkowania.Jest to dla nas bardzo nieetyczne zachowanie wielu producentów. Nasze produkty nie są tworzone tak by tuż po okresie obowiązywania gwarancji czy rękojmi ulegały nieopłacalnym w naprawie awariom.
§ 8 REKLAMACJE
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru, w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.).
- Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności sprzedanego Towaru z umową, co ma miejsce, gdy:
- Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
- Towar nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewniał Klienta;
- Towar nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
- Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.
- Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
- W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu, w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
- W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru.
- Jeżeli kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
- Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
- Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
- Konsument może, zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady, żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
- Reklamacje dotyczące Towarów, mogą być zgłaszane:
- na piśmie, na adres siedziby Sprzedawcy;
- pocztą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w potwierdzeniu złożenia Zamówienia.
- Reklamacja powinna zawierać:
- dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, opcjonalnie – adres e-mail i numer telefonu kontaktowego);
- wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania;
- numer Zamówienia, widniejący w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia;
- oryginał lub kopia dowodu zakupu - faktury może ułatwić złożenie reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia.
- Klient, realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi, dostarczy wadliwy Towar, na koszt Sprzedawcy, na adres: Dąbrowskiego 2, 97-300 Piotrków Trybunalski.
- Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie czternastu (14) dni od dnia jej otrzymania.
- Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie czternastu (14) dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania.
- Jeżeli Konsument zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu (14) dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
- Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku (1), licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch (2) lat.
- Powyższe przepisy nie wyłączają możliwości udzielenia przez Sprzedawcę gwarancji na zakupione Towary i Usługi, co przewiduje osobny regulamin gwarancyjny.
- Warunkiem przyjęcia reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu będzie spisanie protokołu reklamacyjnego przez kuriera.
- Jeśli uznamy twoją reklamację, nie wysyłaj do nas samodzielnie towaru – szczególnie za pobraniem – ponieważ nie przyjmiemy takiej przesyłki, a ty narazisz się na dodatkowe koszty. Zamówimy odbiór przesyłki przez naszego kuriera, z którym posiadamy umowę. Otrzymasz od nas etykietę do wydrukowania i naklejenia na paczkę. Po twojej stronie będzie również należyte i prawidłowe zapakowanie towaru.
- Jeżeli twoja reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie, nie poniesiesz żadnych kosztów – to my jako sprzedawca odpowiadamy za to, abyś otrzymał pełnowartościowy towar.
Dodatkowe informacje dotyczące reklamacji
- W przypadku awarii podzespołów elektrycznych takich jak, np. zasilacz, czujka zmierzchu - wyślemy prawidłowy element do samodzielnej wymiany. Ze wzgledu na modułową budowe reklama świetlnych, samodzielna wymiana nie powoduje utraty gwaracji.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy wynikająca z Reklamacji nie może wykraczać poza wartość przedmiotu zakupionego przez Kupującego.
- Reklamacji nie podlegają – niezgodności kolorów z oczekiwaniami, przybliżone kolory dostępne są na stronie produktu. Kolory mogą nie odpowiadać w 100% rzeczywistości, wynika to przede wszystkim z ustawień Państwa komputera i monitora oraz jego kalibracji. Ze względu na różnice technologiczne, wynikające ze sposobu wyświetlania kolorów przez większość monitorów a technologią druku (w której wykorzystywana jest przestrzeń barwna CMYK) porównywanie kolorystyki wydruku z kolorystyką prezentowaną na monitorze jest niepoprawne technologicznie. Brak zgodności kolorów wydruku z obrazem ekranowym nie może być więc powodem do zgłoszenia reklamacji. Drukarnia dokłada wszelkich starań, aby w jak największym stopniu wiernie odwzorować kolory zawarte w projektach dostarczonych przez Klienta. Ze względu na to, iż w procesie druku wykorzystywanych jest wiele maszyn drukujących, pomiędzy którymi istnieją różnice w odwzorowaniu niektórych kolorów, to przy druku tego samego projektu na różnych maszynach mogą wystąpić nieznaczne różnice kolorystyczne. Taka sytuacja może zaistnieć przy wznawianiu projektu do druku. Różnice te nie mogą być podstawą do reklamacji Produktów dostarczonych przez Drukarnię.
- Sprzedawca dokłada wszelkich możliwych starań, aby oferowane produkty charakteryzowały się cechami opisanymi na poszczególnych karatach produktów. Niestety ze względu na ograniczenia technologiczne mogą wystąpić pewne różnice. Jeżeli różnica w wymiarach jest mniejsza niż 2,5% nie będzie to podstawą do reklamacji. W zdecydowanej większości różnice w wymiarach wynoszą ok. 1-2 mm.
- Czasami w pewnych warunkach może wystąpić efekt odklejenia papieru podkładowego od folii samoprzylepnej. Papier podkładowy nie stanowi integralnej części docelowego produktu, jest usuwany w procesie aplikacji. Służy jedynie do zabezpieczenia powierzchni klejącej przed zabrudzeniem i uniemożliwieniem przyklejenia planerów i innych wydruków samoprzylepnych. Dlatego wystąpienie tego zjawiska nie będzie przez nas uznane za podstawę do reklamacji. Po usunięciu papieru podkładowego naklejka jest w 100% gotowa do aplikacji a końcowy produkt jest pozbawiony wszelkich wad.
- Dokładamy wszelkich starań by zapewnić powtarzalność naszych produktów jednak w wielu przypadkach nie jest to możliwe w 100%. Producent może wycofać papiery, folie czy inne materiały które do tej pory używaliśmy, albo produkt może zostać wydrukowany przy użyciu innej technologii. Z tego powodu mogą wystąpić niewielkie różnice kolorystyczne czy gramaturowe pomiędzy seriami produktów, zwłaszcza jeśli pochodzą one z różnych zamówień. Różnice te jednak mieszczą się w granicach tolerancji gramatur i kolorów papierów ogólnie przyjętej w poligrafii i druku wielkoformatowym. Różnice te mogą występować również w ramach jednego zamówienia.
- Projekty do druku posiadają spady drukarskie - zazwyczaj wynoszące 1-5 mm, aby zminimalizować wpływ ograniczenia technologicznego cięcia naklejek, ulotek ipt.. Dokładność cięcia wynosi +/- 1.5 mm. Zatem podczas wycinania - szczególnie naklejek - może wystąpić przesunięcie linii cięcia względem wydruku. Jeżeli mieści się w spadzie max. 2mm, nie stanowi to podstawy reklamacji. Uwzględnij tę informację, przygotowując projekt graficzny np. nie umieszczaj cienkich ramek dookoła projektu, które stanowią istotny element projektu (np. element logo).
- Umożliwiamy skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.
§ 9 PRAWO DO ODSTĄPIENIA
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów lub Usług zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia odebrania Towaru przez Konsumenta) otrzymania Usługi. Do zachowania tego terminu przez Konsumenta wystarczy wysłanie oświadczenia, przed jego upływem.
- Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: Dąbrowskiego 2, 97-300 Piotrków Trybunalski.
- Konsument zwróci Sprzedawcy Towar w terminie czternastu (14) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
- Zwrotu Towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: PremiumAd.eu Edwin Kozub, Dąbrowskiego 2, 97-300 Piotrków Trybunalski.
- Sprzedawca, w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru, przy czym zwrot płatności nie nastąpi, do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.
- Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
- Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.
- Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
- W związku z powyższym większość produktów w naszym sklepie, jest produkowana na Twoje specjalne życzenie i nie będzie podlegała zwrotowi.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument, w znaczeniu przyjętym na potrzeby niniejszego Regulaminu (patrz: definicja „Konsumenta")
- Zgodnie z prawem obowiązującym w Unii Europejskiej, którego staramy się przestrzegać, by chronić twoich praw, masz możliwość do zwrotu zakupionych produktów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki w następujących sytuacjach:
- dokonujesz zakupów produktów gotowych, czyli nie takich wykonanych na specjalne zamówienie czy spersonalizowanych
- przedmiot zakupu nie jest związany bezpośrednio z Twoją profesjonalną działalnością gospodarczą
- zakup nie jako KONSUMENT
- Jeżeli chcesz skorzystać z takiej możliwości, napisz do nas maila na adres bok@premiumad.eu (tak będzie najsprawniej i najszybciej, a jeśli chcesz o coś dopytać, to zadzwoń tel. 790 724 024) (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)
- Otrzymasz od nas formularz odstąpienia od umowy. Jego wypełnienie jest dla nas niezbędne ze względów podatkowych i prawnych.
- W oczekiwaniu na naszą odpowiedź zabezpiecz towar w należyty sposób – ponieważ zwracany towar musi być pełnowartościowy i pozbawiony śladów użytkowania – oczywiście masz możliwość sprawdzenia produktów w niezbędny do tego celu sposób (np. kupujesz ubranie – musisz je przymierzyć).
- Zgodnie z prawem koszt przesyłki zwrotnej leży po twojej stronie, dlatego wyżej podaliśmy ci sposoby jak możesz zrobić to najtańszym kosztem bez umowy z firmą kurierską.
- Gdy przesyłka wróci do nas, ocenimy jej stan oraz stan produktu który nam odsyłasz. Jeżeli nie będziemy mieli zastrzeżeń dokonamy zwrotu środków taką samą metodą jak płatność której dokonałeś chyba, że ustalimy inny dogodny sposób dla obu stron – najczęściej dokonamy zwrotu na twoje konto bankowe w ciągu maksymalnie 14 dni.
- Otrzymasz od nas 100% wartości zamawianych towarów oraz koszt najniższej dostawy oferowanej podczas twoich zakupów nawet jeżeli wybrałeś droższą formę dostawy. Na przykład za zamówione towary zapłaciłeś 100 zł a za wysyłkę kurierem 15 złotych. W momencie zakupu mogłeś wybrać dostawę do automatu paczkowego za 10 zł. Mimo że wybrałeś kuriera za wyższą kwotę zwrócimy ci wartość 110 zł ( 100 zł za towary oraz 10 zł za najtańszą opcję dostawy). Nie bierzemy tutaj pod uwagę darmowego odbioru osobistego.
- Pamiętaj że na odesłanie przesyłki masz 14 dni od momentu dostarczenia do nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
§ 10 Zasady publikowania opinii
- Klient nie ma możliwości samodzielnego publikowania opinii w Sklepie.
- Klient zostanie poproszony o zostawienie opinii w odpowiednich serwisach do składania opinii na profilu Sprzedawcy.
- Sprzedawca zamieszcza opinie w Sklepie Internetowym kopiując je z wyżej wymienionych serwisów. Podczas zamieszczania opinii sprzedawca weryfikuje każdą opinię - sprawdza czy zostałą ona zamieszczona przez rzeczywistego klienta i odpowiada realnemu zakupowi.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zamieszczania wybranych opiini, jednak na stronie zawierajacej wszystkie opinii na stronie Sklepu Internetowego, znajduje się link do sprawdzenia wszystkich opiini w serwisach z których pochodzą.
- Opinie są subiektywnymi wypowiedziami Klientów. Kupujący/klient oświadcza, że jego wypowiedź nie narusza obowiązujących przepisów prawa, ani praw osób trzecich. Ponosi on pełną odpowiedzialność za wypowiedzi umieszczone przez niego.
- Nadesłana opinia podlega weryfikacji przez sprzedawcę pod względem sprawdzenia, czy opinia ta nie zawiera treści o charakterze zakazanym tj. w szczególności, gdy opinia narusza obowiązujące przepisy, zawiera treści zakazane, reklamowe, dane osobowe, narusza prawa autorskie itd.
§ 11 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
- Aktualne zasady ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności sklepu internetowego, dostępnego na stronie https://www.premiumad.pl/informacje/polityka-prywatnosci
§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin reguluje zasady zawierania i realizacji Umowy sprzedaży produktów i usług dostępnych na stronie Sklepu.
- Umowa sprzedaży jest zawierana między Klientem i Sprzedawcą.
- Regulamin jest dostępny w wersji elektronicznej dla wszystkich Klientów na stronie https://www.premiumad.pl/informacje/regulamin-sklepu
- Aby korzystać z usług Sklepu, Klient musi posiadać urządzenie z dostępem do internetu, przeglądarkę internetową oraz wskazać swój adres e-mail do realizacji zamówienia.
- Zabrania się umieszczania nielegalnych treści na stronie Sklepu, w tym również przez Klientów.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeku cywilnego oraz ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.
- Regulamin nie ogranicza uprawnień Klienta jako Konsumenta, określonych przez obowiązujące przepisy prawa. W przypadku konfliktu pomiędzy Regulaminem a obowiązującymi przepisami prawa, pierwszeństwo mają te przepisy.
- Jeśli któreś z postanowień Regulaminu stanie się nieważne lub bezskuteczne, pozostała część Regulaminu pozostaje ważna. W takim przypadku Strony zastąpią nieważne postanowienie innym, które najlepiej oddaje zamierzony cel gospodarczy. To samo dotyczy ewentualnych braków w Regulaminie.
- Umowy ze sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania z ważnych przyczyn zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym jednak niż 14 dni.Zmieniony Regulamin wiąże Kupującego/Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 23-02-2022
Załądnik 1 - Formularz odstąpienia od umowy
Pobierz Formularz Odstąpienia od Umowy (po przejściu do strony kliknij przycisk DOWNLOAD w prawym górnym rogu).