Folia Szroniona
Folia szroniona
Nacinanie, bez wybierania i transportu
Folia jest nacięta do dowolnego kształtu, ale nie wybieramy tła i nie naklejamy folii transportowej. Krótszy czas realizacji i niższa cena - szczególnie dla agencji reklamowych, które potrzebują półproduktu dla swoich klientów.
Dokładność wymiaru +/- 0,5 mm
Nacinanie i wybieranie bez transportu
Materiał jest dociętey do wybranego kształtu lub wycięte są odpowienie napisy lub grafiki (niezbędny jest plik wektorowy).
Potem usuwamy tło.
Nie naklejamy folii transferowej - naklejasz ją samodzielnie (nie wchodzi w skład zestawu). Opcja dobra gdy od zamówienia do klejenia minie trochę czasu.
Nacinanie, wybieranie i transport
Materiał jest docięty do wybranego kształtu lub wycięte są odpowiednie napisy lub grafiki (niezbędny jest plik wektorowy).
Potem usuwamy tło.
Na koniec naklejamy folię transferową, która ułatwia przeniesienie z papieru podkładowego na szkło. Napisy nakleisz w całości zamiast pojedynczych literek - zachowane są odległości pomiędzy znakami.
Docinanie do prostokąta
Folia docięta jest do prostokąta za pomocą plotera tnącego Summa. Otrzymasz nieco większą formatkę, na której znajdzie się docięty na wymiar prostokąt.
Tolerancja wymiaru wynosi +/- 1,5% dla większych wymiarów powyżej 1m.
Bez zadruku
Folia bez zadruku i bez wycinania, możesz samodzielnie dociąć sobie ją przy pomocy nożyczek, tapeciaka czy na trymerze.
Zadruk CMYK
Standardowy zadruk folii - pięknie kolory. Wydruk nie jest w pełni kryjący, zatem delikatnie srebrzysta poiwierzchnia folii nieco prześwituje i wydruk prezentuje się naprawdę elegancko. To powoduje jednak, że kolor ma nieco innych odcień. Ten wariant polecamy do oklejania szyb od zewnątrz. Folia jest w pełni kryjąca, ale przepuszcza sporo światła, dzięki czemu nie zaciemnia pomieszczeń tak bardzo jak zwykła folia. Ponadto, wieczorem, reklamy swięcą nieco jak reklamy świetlne.
Zadruk CMYK (klejenie od środka)
Jeżeli zamierzasz oklejać witrynę od środka zadrukowana folią szronioną, to może się okazać, że standardowa tryb druku bedzie zbyt wyblaknięty. Folia nie jest transparentna - niektórzy klienci decydują się na podwójny zadruk (trochę jak do reklam świetlnych), aby wydruk był dużo mocniejszy niż standardowo.
Gotowe produkty nie wymagają akceptacji i wgrywania plików